miercuri, 17 iulie 2013

Pentru sufletul meu.

N-am reusit inca sa imi revin dupa surpriza superba ce am primit-o azi dimineata.Nu stiu daca o sa-mi gasesc vreodata cuvintele de uimire.Am fost,sunt si voi fi mereu omul care nu cauta un interes atunci cand mi se cere un sfat,cand mi se cere un ajutor de orice fel.Am spus mereu adevarul cu riscul inevitabil de a fi tratata apoi cu raceala si dispret,si ,da,recunosc ca am primit si asta din partea multora,dar nu le-am reprosat niciodata nimic,nici nu i-am intrebat de ce o fac.
Se spune ca nu poti trai fara prieteni chiar daca stapanesti toate bunurile lumii,si eu azi am realizat ca pentru cineva ,sunt acel ceva pe care multi il numesc un prieten adevarat.Nu vreau sa se creada ca acest lucru ma face sa ma simt altfel decat sunt, insa de un lucu va pot convinge...m-am simtit OM,
Stiu ca i-am pus intrebari la care ar fi vrut sa nu imi raspunda,stiu ca ar fi vrut sa tac in loc sa-i spun un dureros adevar,stiu ca ar fi vrut sa dispar atunci cand isi dorea sa fie singura stiu ca ar fi vrut sa planga in liniste cand eu o dadeam cu capul de pereti :)..dar nu am plecat,i-am ascultat lacrimile,i-am zambit cand nu stia unde e capatul tunelului si i-am aprins lumina,am tacut atunci cand isi dorea liniste...dar nu am plecat,am ramas acolo,si pentru toate astea azi ma simt OM..pentru cineva sunt un prieten adevarat si asta e mai mult decat un vis...inseamna ca nu traiesc degeaba.
Nu sunt cu nimic speciala,imi place sa ascult,imi place sa gandesc,ador sa visez cu ochii in pereti ore in sir incercand sa gasesc solutii pentru fiecare,imi place sa fiu acolo unde e nevoie de mine...
Fiecare dintre noi le simte,le traieste si doreste la un moment dat isi impartasesca gandurile cuiva. Vrem sa iubim,sa fim iubiti.Si, totusi parca exista ceva mai puternic,ceva ce pentru multi inseaman Totul. Sa fie acel lucru prietenia?
Iti multumesc prieten drag,pentru cum m-ai facut sa ma simt azi,iti multumesc si imi cer iertare daca ,cateodata am fost nevoita sa trag de tine ca sa reusesc sa te ridic :),imi cer iertare daca ti-am spus adevarul in fata cand altii te alintau cu minciuni..imi cer iertare ca sunt asa cum nu pot fi multi..:)..
O parte din ganduri mi-am lasat azi aici,alta o pastrez undeva in mine si o sa zambesc de cate ori imi amintesc de ziua de azi.
P.S. Sa ramai asa mereu!..Iti promit ca eu asa o sa paarsesc pamantul...

Doar eu si nimic mai mult...

Niciun comentariu: