marți, 9 iulie 2013

Depre mine




Eu,doar eu si nimic mai mult..sunt aici pentru ca imi place sa imi las gandurile undeva,imi plac gandurile ascunse si nimicurile dintre vise,ador sa ma trezesc in noapte,sa -mi imaginez lumea intr-o alta forma.
Nu sunt nimic,si nici nu vreau sa fiu ceva,nu-mi place sa fiu criticata si nici sa critic,ascult si invat sa tac,iubesc fiecare particica din mine,si fiecare gand nebun cu care ma trezesc in fiecare dimineata.
Mi-s ardeleanca,si asta spune multe despre tacerea din mine,am o gramada de vise,si le amestec cu frumosul din mine.
Am invatat sa traiesc fara sa pun intrebari,sa ascult taceri si sa adulmec opinii,imi iubesc felul meu transparent  de a-mi trai nimicul asta de viata,si sper sa reusesc sa parasesc aceasta lume exact asa cum m-am nascut....cu nimicul din mine.

Niciun comentariu: