joi, 25 februarie 2016

Ia zi ingere,mai poti ?

             Mi-am aprins o tigara..sunt cateva minute de cand am deschis pagina asta nenoroita si incerc sa-mi adun lacrimile.
            Am citit conversatii,amintiri,poze,locuri,vise ,o mie de promisiuni care mi-au schimbat viata."Sa nu lasi pe nimeni si nimic sa ne desparta niciodata !!!!".
SI N-AM LASAT !!!!!!..Insa ai facut-o tu,fara sa te uiti inapoi ,fara sa clipesti macar ,fara sa ma lasi sa vorbesc.
Nu trece doar timpul,mi.e tot mai greu ,mi-e tot mai greu ,si nu stiu cum o sa ma mai trezesc maine,e aceeasi zi,trista si goala fara nici un rost,fara speranta.
         Exist?Nici nu stiu daca mai am vreun rost.Mi.am facut o promisiune ,mie insumi si stiu ca orice s.ar intampla in viata asta ,fara suflet nu pot sa iubesc,nici fericire n.o sa mai existe pentru ca nu mai pot sa respir .
        Ce naiba spun?NU IUBESC !Nici nu mai stiu daca traiesc.Unde sunt?Ce caut aici?Nu mai vreau sa plang.De unde atatea lacrimi?Si ma mai laud ca sunt puternica.ca eu pot !!!!NU VREAU !A trecut  timp,zile,luni,nu se intampla nimic.
        M-am inchis in clopotelul asta de sticla si incerc sa nu mai simt nimic,sa nu mai vad sa nu mai aud.
        Ma urasc!
        De ce incerc mereu sa raspund la intrebrile astea nenorocite din mintea mea?
        Blestem???Da,sunt cuvinte carora le atribui starea in care sunt.Blestemata la nefericire!
         PUNCT!Gata ! Ajunge!Nu meriti nici o lacrima.Pleaca! Te urasc...
        Mint?Si ce?Cui ii pasa?Ma aude cineva?Si ce daca ti-am promis ca o sa te iubesc pentru totdeauna?             Nu ma meriti,nu simti nimic,m-ai mintit.
       Unde esti acum cand am atata nevoie de tine?Unde esti acum cand m-am intors in infernul asta numit"lume"?Unde e zidul care spunea-i ca nu lasam pe nimeni sa-l zdrobeasca?
       Da stiu,sunt numai intrebari aici,cateva din sutele cu care adorm si ma trezesc in fiecare zi ...Si?Nu stiu sa spun altceva.Asta e viata mea,mereu,pe vesnicie,doar tu...Si nimic altceva.
      Unde esti?Te caut in orice si in oricine.Imi lipsesti mi.e din ce in ce mai greu.
      Azi,da,da azi mi.e teribil de dor ,foarte dor,si as vrea,mi.as dori sa nu mor inainte sa te mai strang odata in brate,sa-ti simt inimioara cum bate linga a mea.O data..macar o data.

Doar eu si nimic mai mult..

Niciun comentariu: