sâmbătă, 20 februarie 2016

As vrea sa invat sa fiu si eu OM.

Simt ca ceva imi apasa pe suflet. Simt ca nu am un loc al meu, ca nu am pe nimeni, ca-s singura pe pamant. Aparent am tot ce-mi doresc, din punct de vedere material . Nu si afectiv …  nu acum. Nu acum cand am nevoie. Cand in suflet parca-i toamna desi in calendar e vara. Afara ploua. El nu e. Nu-mi gasesc locul, nu sunt eu, parca toti m-au parasit.Tot ce m-ar putea ajuta pe moment este o cafea calda o unica cafea cu gust de "el" si o tigara. Pe bune !? Decat sa-mi vars nervii intr-o amarata de tigara si sa am nevoie mereu de ea mai bine-mi consum nervii pe lucruri ce-mi aduc mai tarziu satisfactie. Sau mai bine recunoaste, iti place starea in care esti. Iti mangai singura ranile. Gasesti in tine un aliat de nadejde si-ti place. Iese la iveala prietena din tine. In celelalte zile cand tu si ea va razboiti dati vina una pe alta pentru greseli, dar acum nu. Nu cautati vinovati. Sunteti amandoua pasnice. Formati un                                                                                             amestesc omogen, si-ti place.
                                                                      O fi si suferinta buna la ceva....
                                                                            V-am spus vreodata ca ma urasc???
                Doar eu si nimic mai mult.


Niciun comentariu: