vineri, 18 martie 2016

La limita.

 Toata nebunia asta pentru ca te iubeam ca o dobitoaca,te iubeam atat de egoist,atat de profund,te iubeam pentru sufletul pe care nu-l aveai,te iubeam pentru glumele proaste pe care le spuneai uneori,pentru faptul ca ma faceai mereu sa sufar,pentru ca ma cautai iar apoi ma dadeai la o parte,d-aia te iubeam !
Si Da,am gresit iubindu-te!
Dar daca am stii de greseli inainte sa le comitem...
Te-am iubit atat de sincer si ti-am acceptat toate prostiile,toate iesirile,toate defectele,tot !
Si mi te plangeai in fata ca nu gasesti persoana care sa te accepte asa cum esti cand ea era chiar in fata ta!Te gandeai ca nu te poate iubi nimeni, ca esti un golan si imi spuneai asta mie,care te iubeam ca pe ochii mei din cap!
Vezi paradoxu’ dracu?

Doar eu si nimic mai mult.

Niciun comentariu: