marți, 1 noiembrie 2022

Gănduri...❤

 


O parte din mine..(Doar eu si nimic mai mult ;) ).Ganduri.


Ma mai joc cateodata cu privirea

Ma uit in tunel cu speranta ca voi vedea luminita de la capat

Imi place orasul noaptea

Cant sub dus

Ador sa am ochii in doua culori (thx dad) ;)

Poate ar trebui sa fiu mai diplomata ...

Tind la fericire absoluta

Imi place sa visez

Imi place sa fiu sarutata prin surprindere

Imi plac copiii

Plang uneori si dupa 10 minute imi trece

Ador stilul, moda, frumosul

Vreau sa las o urma pe acest pamant...

Sensul unic functioneaza doar in trafic, oamenii au nevoie de comunicare in ambele directii

Pun suflet in ceea ce fac

Si pentru ca pun suflet uneori ma ard! :D

Sunt realista si incerc sa fiu intelegatoare chiar daca uneori nu reusesc cand ceilalti par animale!

Evident ca am si eu uneori zile si mai proaste

Si cand vezi ca sunt intr-una din ele, iti recomand sa pleci si sa nu-mi vorbesti

Da, am un defect, pe care din fericire il recunosc: sunt foarte pretentioasa

Ma supar cand sunt tratata gresit

NU IMI PLACE TACEREA

Nu imi place minciuna

Poate sunt prea materialista, dar luxul imi usureaza viata! 

Imi place mistoul, ironia fina...

Am principii... si pretind mai mult de la viata

Sunt autoritara, dura si poate uneori antipatica

Tin mult la ideea ca un salut inseamna respect, si daca nu ai chef sa ma saluti o data, nu te mai deranja a doua oara

Nu obisnuiesc sa fac rau intentionat dar nu ma provoca

Cateodata sunt increzuta (consider ca am si de ce)

Da, pluteste un aer de superioritate

Aparentele inseala de multe ori...

Imi place in doi, florile si lumanarile parfumate

Nu spun Te iubesc, chiar daca simt (sunt rece)

O fire optimista si o minte deschisa

Nu ma abtin de la comentarii

Am mereu argumentele cu mine

Totusi cand am probleme tind sa fiu optimista

Si cand am o problema este foarte vizibil

Am tendinta de a domina si imi impun punctul de vedere

Gandesc mult singura..

Niciun comentariu: