joi, 3 decembrie 2015

Doar o alta noapte...

Nu stiu cum sa incep . De 3 zile ma chinui sa-mi reglez bataile inimii , fara reusita . Sunt tutunista , plamanii mei traiesc atasati de nicotina dar in ultimul timp fumez prostesc , ca sa te simt linga mine 
Ne-am despartit fara cuvinte , fara priviri , fara tineri de mana si sarutari pe frunte . Mi-as fi dorit sa fie drama , lacrimi , tipete ,orice in loc de un nume asurzitor in telefon,pe care nu reusesc sa mi-l scot din minte "Sti ca e ultima data cand vorbim???"
 Trebuie sa ma complac in situatia de om pierdut , fara viitor si am avut atatea luni la dispozitie incat am ajuns sa ma obisnuiesc cu franturi de amintiri , cu atingerea locurilor pe care stiu ca le-ai atins  din greseala , cu mirosul mainilor tale. Sti ca mi-e dor de tine ? N-am sa-ti spun cand si nici unde , pentru ca ma respiri . 
Te iubesc nenorocit de mult , chiar si acum  , cand ma mint putin cate putin ca o sa ma vindec...De ce ma innebunesti ? Nu.Nu vreau sa ştiu Esti atat de nebun cand taci  
Ma ametesti, mi-e sete , mi-e cald , mi-e dor...la dracu....."Sa nu te indragostesti de mine !" ..la naiba,de ce nu te-am ascultat?????????????????????

Doar eu si nimic mai mult...




Niciun comentariu: