joi, 18 iunie 2015

Aproape de cer.

Azi..da azi am simtit pentru prima data si am si inteles de ce unii oameni aleg sa paraseasca acesta lume. Azi pentru prima data nu i-am mai judecat ,nu am mai incercat sa le gasesc nici o justificare ,si le-am dat dreptate.
Nu-mi amintesc cand am dormit ultima noapte,si ceea de ieri a fost una dintre ele,una in care am incercat sa gasesc un raspuns la "de ce-ul" acesta nenorocit,care mi-a innecat orice urma de zambet ,si  careuia incerc sa-i gasesc un raspuns.
Asa si ? Ia iesi tu afara..hai..deschide usa..du-te sa vezi ai cui sa-i spui"buna ziua?" Maine o iei de la inceput ,crezi ca intereseaza pe cineva cum ai s.o faci?de unde incepi?din acelasi nimic de ieri si acelasi nimic de azi?
Am auzit,da.."o sa fie bine?"..cuvinte..cuvinte care ma trezesc in aceasi singuratate,nimicul de azi si cel de ieri..si de ce sa nu pot sa strig ,sa imi urlu toata durerea ce o am in suflet?..si de ce sa nu pot sa iubesc din nou?N-am dreptul la fericire?Fericirea e un drept?si eu l-am pierdut?
Mi-e sila de rautatea din oameni,..mi-e greu sa cred ca undeva mai exista cineva care stie ca iubirea e frumoasa ,daca o traiesti cu o persoana frumoasa sufleteste,si tu n-ai stiut sa pretuiesti  lumea minunata pe care ti-am oferit-o fara sa-ti cer nimic in schimb...si-acum ,azi,cand am inceput sa vad lumea cu altii ochii,cand stiu ca pot sa ma ridic,cand mi.a fost pentru prima data frica ,da asta am simtit azi,frica ca ti-am permis sa-mi incatusezi orice urma de speranta,orice vis mi l-ai inchis intre mii de lacrimi ,mi-ai blestemat existenta printre sute de vorbe grele si umilinta,si le-am acceptat tacuta,sperand ca intr-o zi ai sa vezi cate ai pierdut,cat de multe as fi putut sa-ti ofer doar pentru un zambet,da...pentru un zambet ..era singurul lucru pe care mi-l doream.
Nu mai vreau sa cred in nimic...nu vreau mila,nici consolare,nici sa ma urasc ,nici sa ma iubesc ...vreau liniste..si vreau sa dorm...sa nu mai simt nimic ...sa ma lasi ..sa ma lasi sa mai spun o data "te iubesc"....sa le mai pot rosti odata ,sa le daruiesc cu tot ce-am adunat in mine..cuvintele astea cu care iti facusem pact cu durerea ,ele..da pe ele le-ai uitat in mine,atunci cand mi-ai luat sufletul..si sti?mi-e bine ca sunt acolo...Doamne...ce stupida sunt,si cat de frumos te-am iubit!..Din tot sufletul ..dar ti-ai uitat cuvintele in mine..si sti?eu stiu sa le rostesc..acum stiu semnificatia aceea superba ce o au ,am simtit-o atunci cand ti le-am spus tie pentru prima data..si le-am pastrat in mine,sunt acolo le-am simtit.
Ti-am fost in viata si nu m-ai simtit...te-am adus in mine ,si nici nu mai vazut...te-am tinut in brate si nici n-ai stiut sa ma atingi...m-ai inchis departe sa nu mai vad sa nu mai aud..dar ti-ai uitat cuvintele..,atunci cand ai plecat si n-ai uitat sa-mi spui ,"ti-am luat sufletul "
E liniste ,azi e liniste in mine...ma trezesc si maine in singuratate,si poate am sa plang din nou,dar azi..azi am simtit ca pot sa sper...azi mi-a fost frica ,si vreau sa nu-mi mai fie si maine,azi vreau sa cred...sa cred in nimic si in tot!

Doar eu si nimic mai mult.

Niciun comentariu: